Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
G-Technology
Dynamics NAV 2009 R2
factura detaliata
produse Fujitsu
Elko
dezvoltare software
logistica
igiena cibernetica
Dragos Manac
Securitate online
management servere
ICMET Craiova
cwercetare
Cisco IronPort WebSecurity
HyperX
SRI
Linux Darlloz
investitii start-up-uri
Mircea-Bogdan Radac
initiativa IPCEI ME/TC